سایپا کارت طلایی

معرفی سایپا کارت طلایی نمایندگی فتوحی

نمایندگی سایپا فتوحی در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، خدمات متنوع وهمه جانبه ای را در قالب سایپا کارت طلایی تعریف و به شما عزیزان ارائه می نماید.
این شرکت با بهره گیری از ناوگان مجهز و پرسنل کار آزموده و باتجربه خدمات مذکور را که مجموعه ای از نیاز های فنی و خدماتی مشتریان بوده با برترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن ارائه خواهد نمود .

کارت طلایی سایپا

راهنمای گارانتی بدنه نمایدنگی فتوحی

از طریق دانلود کاتالوگ زیر میتوانید اطلاعات لازم جهت اخذ گارانتی بدنه را مطالعه فرمایید

دفترچه راهنمای مشتریان سایپا

راهنمای بیمه بدنه نمایندگی فتوحی

دفترچه راهنمای مشتریان سایپا

از طریق دانلود کاتالوگ زیر میتوانید اطلاعات لازم جهت اخذ بیمه بدنه را مطالعه فرمایید

پوشش های خدمات امدادی نمایندگی فتوحی

از طریق دانلود کاتالوگ زیر میتوانید اطلاعات لازم جهت دریافت خدمات امدادی را مطالعه فرمایید

خدمات پس از فروش سایپا

سوالات متداول

۱. کارت طلایی چیست؟

خدماتی فراتر از پوشش های بیمه بدنه خودروها  یعنی : پوشش های بیمه بدنه به همراه خدمات مورد نیاز مشتری در  یک بسته خدمات.

بعنوان مثل : خدماتی چون گارانتی بدنه ،خدمات امدادی حمل تا اولین نمایندگی مجاز، کارشناسی خودرو ، سرویس های مکمل و …

خیر شامل نمی گردد – گارانتی بدنه :در زمان حوادث کلی و جزئی و  سرقت و آتش سوزی و … را شامل می شود.

در صورت داشتن سرویس تمدید گارانتی عمومی این خدمات قابل ارائه خواهد بود.

خیر به تمام نمایندگی های سطح کشور که خدمات خودرو شما را دارا می باشند می توانید مراجعه نماید.

گارانتی بدنه کامل

لطفا به بروشور مقایسه گارانتی بدنه وبیمه بدنه مراجعه فرمایید.

بر روی برخی خدمات از جمله بیمه بدمنه کامل میسر می باشد.

بله  لطفا به نمایندگیهای مجاز سایپا مراجعه فرمایید.

هنگام ثبت نام خودرو با انتخاب بسته مد نظر و همچنین پس از دریافت خودرو از طریق مراجعه به نمایندگی سایپا فتوحی با شماره ۰۹۱۷۵۶۵۶۹۲۴ تماس حاصل فرمایید.

مطابق با ضوابط لطفا به نمایندگی سایپا فتوحی با شماره ۰۹۱۷۵۶۵۶۹۲۴ تماس حاصل فرمایید

معرفی خدمات آپشن نمایدنگی فتوحی سایپا

معرفی کسب و کار آپشن و خودروهای سفارشی سایپا

گروه خودرو سازی سایپا به منظور تمرکز کسب و کارهای مرتبط با قطعات آپشن و تجهیزات جانبی خودرو ، کلیه فعالیتهای مرتبط در حوزه قطعات آپشن و توسعه فناوریهای نوین خودرویی را که به صورت محدود و پراکنده در چندین شرکت زیر مجموعه گروه سایپا جاری بود متوقف و تمامی این فعالیتها را به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات در شرکت سایپایدک متمرکز نموده است و در حال حاضر کلیه خدمات آپشن بر روی محصولات تولیدی گروه سایپا انحصاراً توسط شرکت سایپا یدک به مشتریان محترم ارائه می گردد.

خدمات پس از فروش سایپا
خدمات پس از فروش سایپا

روش های دریافت خدمات آپشن و خرید خودروی سفارشی

مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند جهت دریافت خدمات آپشن استاندارد با حفظ گارانتی خودرو (مجموعه قطعات مرتبط) از طریق شرکت سایپا یدک به عنوان متولی ارائه دهنده خدمات آپشن گروه سایپا به روش های ذیل نیاز خود را مرتفع نمایند:

  • مراجعه به نمایندگی سایپا فتوحی
  • انتخاب اقلام آپشن جهت سفارشی سازی خودرو ، همزمان با خرید خودرو صفر در زمان تکمیل وجه
  • دریافت خدمات نصب در محل مشتری قطعات آپشن از طریق شرکت امداد خودرو

معرفی فن آوری های روز خودرو و آپشن های آینده

واحد تحقیق و توسعه آپشن سایپا یدک علاوه بر رصد آخرین فن آوریهای روز خودروهای در حال تولید دنیا و الگوبرداری از  آن ، به صورت مستمر با مراکز رشد دانشگاهی ، پارکهای علم و فن آوری و کلیه مجموعه های دانش بنیان و استارت آپهای خودرویی در تعامل بوده و آماده همکاری همه جانبه می باشد و در این راستا هدف گذاری نموده است تا با استفاده از ظرفیتهای ارزنده صنعت و دانش بومی کشور ، ایده ها و خلاقیتهای مرتبط با حوزه خودرو را به محصولات قابل عرضه به مشتریان تبدیل نماید این امر علاوه بر ارائه خدمات نو و جدید به عزیزان هم وطن ، شرکتهای خلاق را نیز در مسیر صنعتی شدن محصولاتشان قرار خواهد داد و این مجموعه مفتخر است تا از این طریق ضمن حمایت از صنایع داخلی دانش بنیان در توسعه ایجاد اشتغال پایدار ایفای نقش نموده و حمایتهای خود را به این مسیر هدایت نماید.

خدمات پس از فروش